Jak raz na zawsze zapomnieć o zdjęciach niedoświetlonych?

zdjecieniedoswietlonefb

Z tego nagrania video dowiesz się:

 

  1. Dlaczego Twoje zdjęcia są niedoświetlone,
  2. Poznasz 3 proste kroki, które pomogą Ci wyeliminować niedoświetlenie zdjęcia już z poziomu Twojego aparatu.

 

Zapraszam do oglądania i oczywiście do przetestowania tego podczas Twojego następnego fotografowania:

11 thoughts on “Jak raz na zawsze zapomnieć o zdjęciach niedoświetlonych?

  • 31 marca 2017 o 12:12
    Permalink

    Dziękuje, ten material w sam raz dla mnie gdyż z właściwym naświetleniem zdjęć mam kłopot. Ale jaką wartość ISO, przysłony lub czasu ustawić to znów dla mnie wyższa szkoła gotowania na gazie, bo jak przegnę z ISO to zdjęcie zaszumione , jak zbyt duża migawka to coś tam coś tam, jak zbyt mały czas to niedoświetlenie , jak zbyt duży czas to poruszone zdjęcie i bądź tu chłopie mądry.

    Odpowiedz
  • 16 marca 2017 o 15:21
    Permalink

    witam za każdym razem Twoje blogi są bardzo interesujące i ciekawe czytam czytam ale jeszcze lepiej gdy ktoś stoi obok i koryguje błędne ustawienia bardziej jest przydatne ale z kolei jak się wgłębi w tajniki foto ,które od Was wszystkich przychodzą to zawsze lżej i na własnych błędach się dokształca pozdrawiam z Zakopca i życzę następnych wspaniałych porad foto jeszcze raz dzięki

    Odpowiedz
  • 11 grudnia 2016 o 17:01
    Permalink

    Nie mogę zrozumieć iż każdy chce robić na manualu, chce udawać zawodowca, w aparacie istnieją jeszcze ustawienia A; AV, wystarczające ustawienia do zrobienia dobrze naświetlonego zdjęcia. ratach o wiele prostsze i bardziej przydatne i wystarczające aby wpłynąć na kompozycję bo reguluje głębię ostrości i bokeh. A wszyscy upierają się przy manualu. 

    Odpowiedz
    • 18 marca 2017 o 06:44
      Permalink

      Oj chyba nie każdy. Ja na manualu robie przy lampie błyskowej a na codzien priorytet migawki lub przysłony, ale przyznać muszę że ustawienia manualne dają równo naświetlone zdjęcia klatka po klatce, mamy pelny wpływ na ekspozycje, jednak reportażu liczy się również czas

      Odpowiedz
  • 28 października 2016 o 10:00
    Permalink

    Czytam i oglądam już od jakiegoś czasu i muszę powiedzieć, że bardzo ciekawe porady i pokazane bez zbędnego … Ciężko znaleźć blog, w którym ktoś chciałby w jasny sposób bez nadużywania fachowej terminologii wyjaśnić jak robić zdjęcia w trybie manualnym.

    Odpowiedz
  • 22 października 2016 o 19:09
    Permalink

    Dziękuiję za kilka dni będę próbował w praktyce twoje porady.

    Odpowiedz
  • 22 października 2016 o 17:40
    Permalink

    Wszystkiego dobrego… 6 lat to szmat czasu – dalszych sukcesów  i zdrówka.

    Pozdrawiam ciepło 🙂

    pd – j.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj na moim blogu!

Czy chcesz się dowiedzieć: Jak krok po kroku robić ostre i nieporuszone zdjęcia?

Jeśli tak to odbierz moje DARMOWE nagranie video  i poznaj  2 sprawdzone sposoby na ostre i nieporuszone zdjęcia.

Wpisz poniżej swoje Imię oraz adres e-mail na który mam przesłać to nagranie wideo:


Szanuję Twoją prywatność. Twój e-mail jest bezpieczny i w każdej chwili możesz się wypisać.