Jak raz na zawsze zapomnieć o zdjęciach niedoświetlonych?

zdjecieniedoswietlonefb

Z tego nagrania video dowiesz się:

 

  1. Dlaczego Twoje zdjęcia są niedoświetlone,
  2. Poznasz 3 proste kroki, które pomogą Ci wyeliminować niedoświetlenie zdjęcia już z poziomu Twojego aparatu.

 

Zapraszam do oglądania i oczywiście do przetestowania tego podczas Twojego następnego fotografowania:

7 przemyśleń nt. „Jak raz na zawsze zapomnieć o zdjęciach niedoświetlonych?

  1. Nie mogę zrozumieć iż każdy chce robić na manualu, chce udawać zawodowca, w aparacie istnieją jeszcze ustawienia A; AV, wystarczające ustawienia do zrobienia dobrze naświetlonego zdjęcia. ratach o wiele prostsze i bardziej przydatne i wystarczające aby wpłynąć na kompozycję bo reguluje głębię ostrości i bokeh. A wszyscy upierają się przy manualu. 

  2. Czytam i oglądam już od jakiegoś czasu i muszę powiedzieć, że bardzo ciekawe porady i pokazane bez zbędnego … Ciężko znaleźć blog, w którym ktoś chciałby w jasny sposób bez nadużywania fachowej terminologii wyjaśnić jak robić zdjęcia w trybie manualnym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *