Jak raz na zawsze zapomnieć o zdjęciach niedoświetlonych?

zdjecieniedoswietlonefb

Z tego nagrania video dowiesz się:

 

  1. Dlaczego Twoje zdjęcia są niedoświetlone,
  2. Poznasz 3 proste kroki, które pomogą Ci wyeliminować niedoświetlenie zdjęcia już z poziomu Twojego aparatu.

 

Zapraszam do oglądania i oczywiście do przetestowania tego podczas Twojego następnego fotografowania:

11 przemyśleń nt. „Jak raz na zawsze zapomnieć o zdjęciach niedoświetlonych?

  1. Dziękuje, ten material w sam raz dla mnie gdyż z właściwym naświetleniem zdjęć mam kłopot. Ale jaką wartość ISO, przysłony lub czasu ustawić to znów dla mnie wyższa szkoła gotowania na gazie, bo jak przegnę z ISO to zdjęcie zaszumione , jak zbyt duża migawka to coś tam coś tam, jak zbyt mały czas to niedoświetlenie , jak zbyt duży czas to poruszone zdjęcie i bądź tu chłopie mądry.

  2. witam za każdym razem Twoje blogi są bardzo interesujące i ciekawe czytam czytam ale jeszcze lepiej gdy ktoś stoi obok i koryguje błędne ustawienia bardziej jest przydatne ale z kolei jak się wgłębi w tajniki foto ,które od Was wszystkich przychodzą to zawsze lżej i na własnych błędach się dokształca pozdrawiam z Zakopca i życzę następnych wspaniałych porad foto jeszcze raz dzięki

  3. Nie mogę zrozumieć iż każdy chce robić na manualu, chce udawać zawodowca, w aparacie istnieją jeszcze ustawienia A; AV, wystarczające ustawienia do zrobienia dobrze naświetlonego zdjęcia. ratach o wiele prostsze i bardziej przydatne i wystarczające aby wpłynąć na kompozycję bo reguluje głębię ostrości i bokeh. A wszyscy upierają się przy manualu. 

    1. Oj chyba nie każdy. Ja na manualu robie przy lampie błyskowej a na codzien priorytet migawki lub przysłony, ale przyznać muszę że ustawienia manualne dają równo naświetlone zdjęcia klatka po klatce, mamy pelny wpływ na ekspozycje, jednak reportażu liczy się również czas

  4. Czytam i oglądam już od jakiegoś czasu i muszę powiedzieć, że bardzo ciekawe porady i pokazane bez zbędnego … Ciężko znaleźć blog, w którym ktoś chciałby w jasny sposób bez nadużywania fachowej terminologii wyjaśnić jak robić zdjęcia w trybie manualnym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *