Odbierz Darmowy Kurs

"Jak Zacząć Lepiej Fotografować Swoją Lustrzanką Lub Bezlusterkowcem Nawet Jeśli Nie Wiesz Od Czego Zacząć?"

Odbierz Darmowy Kurs Fotografii oraz 3 nagrania Wideo z których nauczysz się:

  • Od czego zacząć swoją przygodę z aparatem?
  • Co zrobić żeby twoje zdjęcia były ostre i nieporuszone?
  • Poznasz 1 proste ćwiczenie, które pomoże Ci lepiej kadrować Twoje zdjęcia,
  • Jak fotografoać w różnych trybach fotografowania,
  • I wiele, wiele więcej...
Wpisz poniżej swoje Imię oraz adres e-mail na który mam przesłać kurs:
Twój adres e-mail jest bezpieczny. Tak jak Ty nie lubię SPAMU. W każdej chwili możesz się wypisać  i wszystkie materiały zachować dla siebie.

12 thoughts on “Odbierz Darmowy Kurs

  • 7 września 2017 o 15:20
    Permalink

    Bardzo pomocny post, zawsze gdy robiłem zdjęcie wychodziło słabo i nikomu sie szczegulnie nie podobało jako i zaczynam ciesze sie ze zobaczyłem twój post jest świetny dziekuje za pomoc i czekam za kolejnymi, moze tym razem bardziej zaawansowane porady ? Pozdrawiam 🙂

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2013 o 15:47
    Permalink

    dzień dobry,mogłabym prosić o wysłanie takiego kursu ?

    chciałabym nauczyć się jak robic zdjęcia.

    pozdrawiam

     

    Odpowiedz
  • 23 lutego 2013 o 21:27
    Permalink

    no i gdzie ten kurs? znalazlem jedynie zapisanie sie na newsletter, a nie tego szukalem…

    Odpowiedz
  • 23 lutego 2013 o 13:37
    Permalink

    Agnieszko, bardzo dziękuję Ci za ten kurs (i nie tylko), bo wiele się od Ciebie nauczyłem. Pozwoliło mi to pełniej wykorzystywać możliwości mojego aparatu oraz więcej wykrzesać ze swoich zdjęć. Poza tym bardzo cenię sobie miły kontakt z Tobą, bo jesteś prawdziwą profesjonalistą, która do tego wszystkiego chętnie dzieli się swoją wiedzą z innymi. Widzę, że pałasz taką samą miłością do fotografii, jak ja do malarstwa i rysunku… -I tak trzymaj! Pozdrawiam Cię serdecznie :-).

    Odpowiedz
  • 31 stycznia 2013 o 22:29
    Permalink

    Bardzo miło, że dzieli się Pani swoją wiedzą i cennymi wskazówkami z nami amatorami 🙂 Darmowy kurs fotografii przeczytałam od ręki, bardzo mi pomógł – jako amatorce w tej dziedzinie wyjaśnił móstwo rzeczy 🙂 Dziękuję

    Odpowiedz
  • 20 stycznia 2013 o 14:03
    Permalink

    Dziękuję za ten komentarz  i za poświęcony czas na zapoznanie się z moim kursem 🙂

    Odpowiedz
  • 14 stycznia 2013 o 21:18
    Permalink

    Niestety bardzo się rozczarowałam kiedy dotarłam do 50tej strony i okazało się ze to już koniec:) Pochłonęłam ten poradnik w mig, Jako raczkująca fotoamatorka przeczytałam juz kilka poradników ale ten był najbardziej praktyczny szczególnie iż wskazówki podparte są fotografiami. Gorąco polecam & dziekuję Pani Agnieszce za poświęcony czas.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *