Odbierz Darmowy Kurs

Odbierz Swój Darmowy Kurs Fotografii

DKF

Odbierz Darmowy Kurs Fotografii oraz 3 Bezpłatne nagrania Wideo z których nauczysz się:

  • Od czego zacząć swoją przygodę z aparatem?
  • Co zrobić żeby twoje zdjęcia były ostre i nieporuszone?
  • Poznasz 1 proste ćwiczenie, które pomoże Ci lepiej kadrować Twoje zdjęcia,
  • I wiele, wiele więcej...

Wpisz poniżej swoje Imię oraz adres e-mail żeby pobrać kurs:


Twój adres e-mail jest bezpieczny. Tak jak Ty nie lubię SPAMU. W każdej chwili możesz się wypisać  i wszystkie materiały zachować dla siebie.

12 przemyśleń nt. „Odbierz Darmowy Kurs

  1. Bardzo pomocny post, zawsze gdy robiłem zdjęcie wychodziło słabo i nikomu sie szczegulnie nie podobało jako i zaczynam ciesze sie ze zobaczyłem twój post jest świetny dziekuje za pomoc i czekam za kolejnymi, moze tym razem bardziej zaawansowane porady ? Pozdrawiam 🙂

  2. dzień dobry,mogłabym prosić o wysłanie takiego kursu ?

    chciałabym nauczyć się jak robic zdjęcia.

    pozdrawiam

     

  3. Agnieszko, bardzo dziękuję Ci za ten kurs (i nie tylko), bo wiele się od Ciebie nauczyłem. Pozwoliło mi to pełniej wykorzystywać możliwości mojego aparatu oraz więcej wykrzesać ze swoich zdjęć. Poza tym bardzo cenię sobie miły kontakt z Tobą, bo jesteś prawdziwą profesjonalistą, która do tego wszystkiego chętnie dzieli się swoją wiedzą z innymi. Widzę, że pałasz taką samą miłością do fotografii, jak ja do malarstwa i rysunku… -I tak trzymaj! Pozdrawiam Cię serdecznie :-).

  4. Bardzo miło, że dzieli się Pani swoją wiedzą i cennymi wskazówkami z nami amatorami 🙂 Darmowy kurs fotografii przeczytałam od ręki, bardzo mi pomógł – jako amatorce w tej dziedzinie wyjaśnił móstwo rzeczy 🙂 Dziękuję

  5. Niestety bardzo się rozczarowałam kiedy dotarłam do 50tej strony i okazało się ze to już koniec:) Pochłonęłam ten poradnik w mig, Jako raczkująca fotoamatorka przeczytałam juz kilka poradników ale ten był najbardziej praktyczny szczególnie iż wskazówki podparte są fotografiami. Gorąco polecam & dziekuję Pani Agnieszce za poświęcony czas.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *