Opinie

Poniżej zamieszczam opinie o moich materiałach i kursach:

 

Darmowy Kurs Fotografii:

 

Darmowy Kurs Fotografii:

 

Darmowy Kurs Fotografii:

 

Materiały wideo:

 

Opinia przepisana:

Dziękuję, że mogę korzystać z Twojej wiedzy. Guzikologia dla mnie, to czarna magia. Nie umiem wykorzystać zależności między ustawieniami…Wszystkie ustawienia robię sama. Trochę uczył mnie fotograf i wiem, że muszę ćwiczyć sama i automatu nie używa.

Różne są tego skutki. Czasami mam dobre zdjęcie, czasami nie jestem zadowolona z kolorów 🙂 Kocham swój aparat NIKON 7100!!! Nie ruszam się bez niego. Twoje nagranie będę oglądać i słuchać kilka razy, bo mam duszę artystyczną, ale te guziki 🙂

Mam już kilka osiągnięć, 18 zdjęć wyróżnionych przez Foto Mania Poland i dwa zdjęcia nawet przez Foto Manię Global. Jednak ciągle mam luki w wiedzy nt. zależności między ISO, balansem bieli, migawką i przesłoną. Chyba jestem niewyuczalna. Dla mnie wyłożenie łopatą jest za trudne. Instrukcja do mojego aparatu jest gruba, jak encyklopedia. Dla mnie za trudna, i… nie rymuje się! 🙂

Twoje nagranie jest dla mnie najbardziej przystępne ze wszystkich, jakie do tej pory na mnie trenowano…:) Chociaż i tak muszę go przesłuchać kilka razy…co za tępota!!! Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam!”

 

Materiały na blogu:

 

Materiały na blogu:

 

Materiały na blogu:

 

Materiały wideo:

 

Darmowy Kurs Fotografii:

 

Materiały na blogu:

 

Darmowy Kurs Fotografii:

 

Materiały wideo:

 


Witaj na moim blogu!

Skoro tutaj jesteś to być może zainteresuje Cię mój Darmowy Kurs Fotografii.

Naucz się z niego między innymi:

==>Jak dobierać właściwy czas naświetlania i przysłonę?
==>Jak fotografować w poszczególnych trybach fotografowania?
==> Czym jest głębia ostrości i jak nad nią zapanować?

Wpisz poniżej  swoje Imię oraz adres e-mail na który mam przesłać kurs:


Chcę zapisać się do newslettera i odebrać Darmowy Kurs Fotografii oraz praktyczne wskazówki, które pomogą mi lepiej fotografować. A co za tym idzie wyrażam zgodę na przesyłanie na mój adres e-mail informacji o nowościach, darmowych praktycznych wskazówkach i poradach, promocjach, kursach wysyłanych przez AGNIESZKASZEWCZYK.PL. Wiem, że w każdej chwili będę mógł się wypisać.